SOZIEDAD ALKOHOLIKA, ANGELUS APATRIDA, ANESTESIA y PROUDZ: ¡Cambio de fecha, de recinto y SOLD OUT!

La organización del evento nos informa:

Por diversos motivos, logísticos, estructurales y el avance de la pandemia nos vemos obligados a mover el festival de fecha y de recinto.

La nueva fecha será el 5 de febrero, el recinto el pabellón de Mendizorrotza y en estos momentos hemos de decir que el concierto es SOLD OUT!!! O sea que si eres de lxs afortunadxs que te hiciste con una entrada, conservarla porque vas a disfrutar de un evento único.

Para todxs lxs que no podáis asistir en la nueva fecha, tenéis hasta el 9 de diciembre para cursar la devolución enviando un email a sarrerak@kulturabizia.eus. En caso de que se devolviese alguna entrada, se podrían a la venta de nuevo el 10 de diciembre de 2021.

Muchas gracias por vuestro apoyo al primer gran festival de metal post-pandemia (si es que esto acaba algún día)

Mila Esker!

*************************

 𝗗𝗔𝗧𝗔 𝗔𝗟𝗗𝗔𝗞𝗘𝗧𝗔 / 𝗘𝗦𝗣𝗔𝗥𝗥𝗨 𝗔𝗟𝗗𝗔𝗞𝗘𝗧𝗔 / 𝗦𝗢𝗟𝗗 𝗢𝗨𝗧 

Arrazoi logistikoak, egiturazkoak eta pandemiaren egoera dela eta, festibala lekuz eta dataz mugitzera behartuta gaude.

Data berria otsailaren 5a izango da, Mendizorrotzako pabilioian eta une honetan kontzertua SOLD OUT dago!!! Beraz, sarrera lortu zenuen zortedunetako bat bazara, gorde ezazu kontzertu paregabe batez gozatuko duzulako.

Data berrian joaterik ez duzuenontzat, abenduaren 9ra arte duzue sarreren itzulketa egiteko, sarrerak@kulturabizia.eus-era e-mail bat bidaliz. Sarreraren bat itzuliz gero, 2021eko abenduaren 10ean jarriko dira salgai bueltatutako sarrerak.

Eskerrik asko pandemia osteko lehen metal jaialdi handi hau babesteagatik (hau egunen batean amaitzen bada...)

Mila esker!!